
- StarLightMedia – СТБ, ICTV, ICTV Ukraine, Новый, М1, М2, ОЦЕ
- INTER MEDIA GROUP – «ИНТЕР», «К1», «К2», «НТН», «Мега», «Ентер-Фильм», «Zoom», «Пиксель»
- «Медіа Група Україна» – телеканал «Україна»; НЛО TV; Індиго TV; «Футбол 1/2/3», «Україна 24»; регіональні телеканали «Донбас», «34 телеканал», «Сигма»;
- 1+1 МЕДІА : 1+1, 2+2, ТЕТ, ПлюсПлюс, Бигуди, УНИАН ТВ, 1+1 International
- UA Суспільне: UA ПЕРШИЙ, UA КУЛЬТУРА, UA РЕГІОНИ – 24 регіональні телеканали
- Інформаційні телеканали: Прямий ,5 канал ,Еспресо TV ,24 Канал НАШ ,ПравдаТУТ ,Перший діловий,4 канал
Реклама по загальнонаціональному телебаченні – наймасовіший засіб рекламування. Телебачення ідеально дозволяє зробити широку імідж-рекламу.
Інший варіант застосування регіональної реклами цікавий усім, хто прагне оптимізувати витрати. Грамотно спланована рекламна кампанія в найбільших містах забезпечує практично повне покриття, а відповідно, є реальною альтернативою мережевому розміщенню.Також регіональна реклама дозволяє підсилити впізнаваність бренду саме там це це потрібно.
Реклама на ТБ впливає відразу на декілька каналів сприйняття людини: візуальний, слуховий і підсвідомий, що теж важливо.
Серед найпоширеніших видів телевізійної реклами можна виділити:
- телевізійні рекламні ролики;
- Спонсорські прояви в цільових програмах (динамічні/статичні заставки, плашки, логотипи тощо)
- Рекламно-інформаційні сюжети та гостьові студії