Реклама на радіо

Переваги: широке охоплення аудиторії, можливість розміщення у певному регіоні, швидкість запуску рекламної кампанії, реклама на радіо більшою мірою впливає на почуття, ніж на розум)

Загальноукраїнські радіостанції основні гравці радіо ринку– холдинги Тавр, УМХ, ТРК Люкс, БРГ, UA Суспільне

  • «ТА́ВР Ме́діа» 8 радіостанцій: «XITFM», «Мелодія FM», «Relax», «Radio Jazz», «Радіо Рокс», «КISS FM», «Русское радио Україна», «Наше радіо».
  • «УМХ»  «Авторадио», « Ретро FM», «NRJ», « Lounge FM», «Джем FM», «Ретро FM» «Радио Пятница»
  • «Business Radio Group» (БРГ) –  «Шансон», «DJFM», «POWERFM» и «Бизнес FM»
  • «ТРК ЛЮКС» –  «Люкс FM», « Радио 24», «Nostalgie 99 FM», « Радіо Максимум»
  • «UA Суспільне» – «Українське Радіо» (УР1), «Радіо Культура», «Радіо Промінь»

Країна FM, Новое время

Регіональні радіостанції

Регіональна реклама на радіо забезпечить охоплення певного регіону  за доступними умовами. Цей інструмент допоможе зацікавити аудиторію там де це потрібно!

Показники в медіаплануванні

AQH – охват ЦА за середній 15-ти хвилинний інтервал

Reach – охоплення ЦА

Reach  Dly- середньодобове охоплення ЦА

Conv.Index – індекс співпадіння ЦА

AQH Share – доля слухачів станції від слухачів радіо вцілому (середній 15-ти хв інтервал)

wSample – кількість респондентів

ТSL DLY – добова тривалість прослуховування, в хвилинах, розрахована тільки для слухачів радіостанції


Частка радіогруп на ринку

AQH Share – доля слухачів станції від слухачів радіо вцілому (середній 15-ти хв інтервал)

AQH Share
ТА́ВР Ме́діа39,58
УМХ14,9
БРГ9,77
ТРК ЛЮКС10,01
UA Суспільне10,83
Other14,91