Реклама в інтеренеті

Public Relations на практиці це … дія, від якої залежить репутація з метою завоювання підтримки й розуміння, а також формування точки зору й поведінки, що впливають на оточуючих. Це заплановані й тривалі зусилля, спрямовані на встановлення й підтримку гарних відносин і взаєморозуміння між організацією та її аудиторією.

Проведення заходів Public Relations в інтернеті сьогодні – найменш витратний спосіб побудови відносин з цільовою аудиторією, підвищення іміджу компанії і впізнаваності бренду, активного просування бренду в свідомості потенційних клієнтів.

Ми пропонуємо кілька напрямів PR в мережі: PR в соціальних мережах – комплекс заходів з просування бренду в соціальних мережах Facebook, Instagram, Twitter,  а також в блогах і на форумах.

Може включати такі роботи як:

Репутаційний маркетинг: аналіз репутації компанії в мережі, збір і аналіз відгуків та згадок.

Розробка стратегії поліпшення іміджу, проведення робіт.

Комплексний PR: створення лояльних спільнот, активне просування їх серед цільової аудиторії з точним відбором за віком, статтю, географії, інтересам і багато чому іншому.

Ведення блогу компанії, формування іміджу сучасної прогресивної компанії.

PR в мережі інтернет

Будь-які PR-кампанії в інтернеті – розробка стратегії, просування бренду, поширення прес-релізів, інформаційних приводів, статей на тематичних ресурсах, заповнення інформацією про компанії всіх тематичних каталогів, рейтингів і т.п.