Відбулася церемонія нагородження за особисті досягнення в банківській сфері – FinAwards 2021.

Учредителі премій – популярні сайти України про фінанси та інвестиції Finance.ua та Minfin.com.ua. Її організатор – одна з провідних конференц-площадок країн у сфері фінансів та технологій, компанія BankOnline.
Конкурс проводиться вже 4-й рік підряд.
Як вибирали?
У цій номінації представлені всі фінансові компанії (банки, страхові, МФО), що випускаються протягом 2020-2021 років творчої реклами, заповнюючи більше всього. Головний фактор – така реклама дозволила досягти найкращих показників у підвищенні узнаваності бренду, сприяла виведенню нового продукту та / або привела до суттєвого зростання відвідуваності сайту, збільшення продажів.
Кто победил?
«Золото» в номінації достатньо monobank, який вийшов 13 своїх колег. Реклама побудована на ігровому слові з «моно» (можна. – Ред.): «Банк в телефоні моно?».
Серебряним призером став ПриватБанк. Це перша іміджева кампанія в рамках маркетингової стратегії «Берем і справи».
Третью строчку на пьедестале заняла компанія CCLoan, в рекламі якої поет Оля Полякова. «Даем деньги, а к ним – еще деньги» – лозунг призової реклами.
У п’ятірку лідерів також вийшли ПУМБ з рекламою кредитної картки «Все можливо» та CreditPlus з рекламою своїх послуг під лозунгом «Коли необхідність є, CreditPlus ДАЕТ!».
По материалам Finance.UA