Mitsubishi дебютує останню модель Outlander на Amazon Live

Лют 10, 2021 Global

За матеріалами www.marketingdive.com

Наступного тижня Mitsubishi дебютує свій Outlander 2022 року на Amazon Live, що вперше буде розкрито на платформі прямої трансляції відео гіганта електронної комерції. Компанії співпрацювали над відео-тизером для прем’єри, яка відбудеться 16 лютого о 18:00. ET, за оголошенням.

Amazon створила сторінку на своєму веб-сайті для презентації останнього Outlander – моделі, яку Mitsubishi описує як “переосмислення” всієї лінійки в США. Компанія розробила новий Outlander, керуючись ідеєю “I-Fu-Do- Do, “японський термін, що означає” справжній і величний “. Mitsubishi запропонує людям шанс виграти нового Outlander у розіграші, який триватиме з 16 лютого по 31 березня.

Подія в прямому ефірі на Amazon – ще одна ознака того, як компанія електронної комерції розширює свою платформу для кампаній з підвищення обізнаності про бренд, а не рекламу, спрямовану на нижчу частину воронки для залучення прямих продажів.

Про співпрацю:

Співпраця Mitsubishi з Amazon під час запуску Outlander 2022 року примітна тим, що це перший автомобіль, який дебютував на Amazon Live. На платформі прямих трансляцій, як правило, представлені відеодемонстрації товарів для дому, краси та моди, а також щоденні путівники від покупців, які рекомендують товари або висвітлюють найкращі пропозиції на Amazon. Поки майбутні покупці Mitsubishi не зможуть замовити Outlander безпосередньо у Amazon, активація має на меті підвищити обізнаність своєї дилерської мережі по мірі надходження відправлень автомобілів.

Пандемія змусила автомобільні бренди активізувати свої цифрові кампанії, щоб охопити потенційних покупців автомобілів, які можуть бути менш охочими особисто відвідувати дилерські центри. Бренд розкішних автомобілів Cadillac назвав досвід роботи з віртуальними дилерськими мережами Cadillac Live як ключову частину своїх зусиль із залучення споживачів, що застрягли вдома. Цього місяця Cadillac представив високоефективні версії своїх спортивних седанів CT4 і CT5 Blackwing в прямому ефірі, повідомляє CNet.

Подія Mitsubishi в прямому ефірі на Amazon – ще одна ознака того, як компанія електронної комерції розширює свою платформу для кампаній з підвищення обізнаності про бренд, а не рекламу, спрямовану на нижчу частину воронки для залучення прямих продажів. Amazon прагне показати, як він може генерувати пропозицію клієнтєнтам з продажу таких великих лотів, як автомобілі, вже створивши розділ під назвою “Автомобілі Amazon”, який дозволяє людям порівнювати марки та моделі під час дослідження покупки. Бізнес-сегмент Amazon, який включає продажі реклами, зріс на 64% порівняно з попереднім роком до 7,95 млрд. доларів у четвертому кварталі, коли маркетологи збільшили свої витрати на платформу, щоб охопити святкових покупців.

Поки прямий ефір Mitsubishi вперше представляє новий автомобіль на Amazon Live, інші виробники автомобілів застосовують подібну тактику, щоб охопити споживачів, проводячи більше часу в Інтернеті. У січні Lexus спонсорував двогодинну пряму трансляцію стримера Fitch з Twitch, щоб створити індивідуальну версію свого седана IS 2021 року, розроблений і для геймерів. Fuslie використовувала функцію опитування на Twitch, що належить Amazon, для збору голосів глядачів, результати яких Lexus використовуватиме при створенні повнорозмірного автомобіля. 17 лютого Fuslie проведе ще один прямий ефір, щоб розкрити завершений проект.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *